hannassimsblogg

Alla inlägg under februari 2013

Av Hanna L - 28 februari 2013 09:14

Jag kan inte blogga idag! Jag ska någonstans så det går inte, men det kommer några bilder med det här!

  


 

En snögubbe! Men om  man använder Pixlr så kan den se ut så här.

Ockej men jag överdrev väl liiite!

 

Ursäkta att det inte blir nåt mer nu men det kommer extra imoron!


Ha det gött alla kanelmugkar! Ses imoron.   


Av Hanna L - 26 februari 2013 08:56

Jag hade tängt skriva lite kort om min legacy. Jag har ju kommit ganska långt på den så det är väl bara att hänga med!


 

Detta är Amanda, fjärde generatjonen som heler upp mat åt djuren. I backrunden är det Totte som liger och sover.


 

Detta är Amandas dotter, Arwen. hon lär sig så fort. Men en grej är konstig. Hon har blont hår, Men mamma brunt och pappa svart...


 

Det här är Sam. han är jättejobig! Han kommer varje natt och äter slushstrut. Det är iriterande.

Säg inget om att han svalt ihjäl... INGET!


 

Detta är lite bilder på mit hus...

 

Det är lätt att ta sig runt i huset om det ser ut så här.


 

I min källare finns mina ädelstenar. Och metioriter.  


Det var väl allt förtillfälet. Inte så långt men något iälafall.


Kanelmunk på alla! ^^


Av Hanna L - 25 februari 2013 21:36

Nu ska jag börja lägga ut bildbomb varje vecka!


 

Det verkar inte nappa.


 

Väldigt hungriga djur...


 

Så söta!


 

En riktig ond tomte... creepy...


 

Bugg... Men det är väl trevligt?


 

Glad eller galen?


Det var några få bilder till min bildbomb. Hoppas att ni som läser gillar det!


Kanelmungk på er som gillar det! :3





Av Hanna L - 24 februari 2013 16:29

Jag har ett lite problem med sims nu. Fast bara med en grej. Min blogghistorie, Perfekt - nästan går inte att gå in på!

Så tills vidare kommer det inge från den...  

Men nu kommer det andrs gejor!

Om du inte har sims3 community, skaffa nu, fast bara om du har Sims3! Du kan skaffa fler kläder, skor, hår typ allt!

Här kommer en längk... http://se.thesims3.com/home.html jag vet inte hur man får det stå här men det får väl duga.

Kolla mig där med som Svartsvans1. 

Eller till Anubis Under The Sun. Längk kommer här... http://anubis360.blogspot.se

Där finns väldigt finna hår/kläder. Det finns i package och sims3pack. Det är lätt att ladda ner till windows7. Men det är inte licka lätt windows8...

 

Det här håret är från Anubis. Usäkta för minen.



Jag ska förklara lite vad legacy är.

Det är en utmarning på sims. Man börjar med en sim, ungdom. När man har skapat sin sim köper man den största tomten av alla. Den får inte ha nåt hus på sig när man köper det.

Sedan spelar man. Men inge fusk, bara resetsim. Det går ut på att få tio generaskoner.

Men man kan ju fortseta efter tio generaskoner.

Man skamlar poäng under sitt spel.

Te.x göra ett portret av en familjemedlem. Familjemedlemen måste vara tonåring eller äldre.

Det finns fler pängset och här kommer en längk för att läsa om dem och mer om legacy! http://fantasims3.bloggplatsen. Här är längken... se/2012/04/03/7659158-legacy-vad-ar-det/


Jaha... Det var väl allt så... kanelmungk på alla e som läser!

Av Hanna L - 23 februari 2013 19:40

Det var väldigt bra att det kom. Jag menar det kan väl inte vaa sol året om?

Allt man kan göra kan jag ju inte skriva, men lite te.x Bada i havet, få sobräna, bygga snögubbar, Bli träffad av bliksten, Bli kung/Drottning på vårbalen, Plocka blommor, Bli vän med en alien och mycket, mycket mer!  

Men två saker jag hackar up mig på.

Ett, Det kraschar jätte mycket. EA kanse kunde anstrengt sig lite mer med buggfixar. Jag  har en två månader gammal dator så den är väl inte det. Någon annan som har det buggit, kommentera!

Två, Varför har det inte gjort sims3 årstider tidigare? Jag menar vi kunnde ha spelat Årstider för två årsedan.

Men det är ju värkligt att man kan frysa och bli varm. Det är bra.    

Det är roliga möligheter. Te.x att man dinnar frusna simar med hårtårk.

En härlig sommardag kanse mamma grillar mat, medan pappa och barn övar på strafar?

Det är bra anpasat för husdjur, Te.x att vattenhon för hästarna. När det regnar så blir det ringar även där som allt annat med vatten. Och att det för husdjur också yr/stängker snö/regn.

EA skrev först när Årstider skulle komma att det inte skulle gå att bada i havet utomlands, men det går ju visst! Och att det inte skulle vara årstider i vissa städer som Bridgeport, men så var det inte! Men jag är glad endå.

Gör vad som du vill göra i den heta solen, kala vindarna, snö yran, eller vår lukten!


  


Jag själv skulle ge spelet 4 av 5. Men det är ett spel att recomndera.


Så snart kommer ett nytt inlägg, sålänge kanelmungk på er!

Av Hanna L - 22 februari 2013 15:47






En helt vanlig dag hemma. Alla har en bra sommardag.




Nelly tar en rolig åktur på sin leksak.


Men sen blir det läxläsning! men om man tar hjälp av mamma så går allt bra. Men det blir lite bråk också...

   


 

Hälig dag! Men åren går och Nelly blir mer och mer uprorisk...

Ungäfär fyra år senare...


"Mamma! alla andra har färgat och klipt håret!"

"Aaah! jag årkar inte mer nu! Gå till dit rum, NU!"

"Ah, du är så jobig...!" Och det belev mit godnatt. Även fast mamma har sakt att jag inte får spela dotor på kvällen

så gorde jag det. Enda till tolv på natten. Men jag var inte ett dug tröt så jag började chatta med Jocke och Isablella, min bästa vännen och min kille. Det är mer som jag, uproriska.


 


Men det blev bara värre...


Av Hanna L - 21 februari 2013 17:00

Här är Jenny. Hon är mamman i familjen.

Egenskaper: Familjeinriktad, Geni, ivrig, kokbegåvning och Pryblig.

 


 

Detta är Assar. Han är pappan i familjen.

Egnskaper: Tankspridd, fordonsantusiast, våghals, atletisk och virtuos.

 

Detta är Nelly. hon är väl huvudpersonen.

Egenskaper: festprise, vegetarian och virtuos.

 

Detta är Pelle. Han är den lilla jobiga skiten.

Egenskaper: Galen och ivrig.

 

Detta är lille Fluffy. Familjens husdjur.

Egenskaper: Prydlig, Icke-destruktiv och snäll.


Ja, det var väl alla.


 


-Detta är en lycklig familj. Enda tills nu...


Av Hanna L - 20 februari 2013 19:37

Här kommer några roliga bilder. hoppar att ni gilar det!   

Snart kommer min först historia!  

-En av minna simmar från legacy. Även om hon är gamling har hon grymt snygga ögon!


 

 

 

Presentation


Tjo, Hanna här! Tolv år, glad, rolig och totalt galen! Ha en kul stund här!

Omröstning

Har du hört talas om sims innan du klickade dig hit?
 Ja, såklart!
 Ja, men jag vet inte så mycket om det...
 Nej.
 Ja! Jag spelar sims!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Regler!

Regler:

1. Man skriver inget taskigt eller nedlåtande i komentarerna.

2: om du är sur på nån i kommentarerna (eller mig) håll det innom dig är du snäll. 

3. Kopiering av bilder är förbjudet. Om man inte skriver vems bild det är.  

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26
27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Vänner och djur

   Min lilla beztelibezthezt Ida!  Min lilla skit katt (han bajsade di min läxbok en gång...) Molle!

  Och min kusin Aggie. Blogg: Aggiessimsblogg.bloggplatsen.se

Besöksstatistik

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards