hannassimsblogg

Direktlänk till inlägg 24 januari 2014

Del 5: Hemkomsten

Av Hanna L - 24 januari 2014 12:00

 

Del 5: Hemkomsten

Sista Delen!


 

När jag kommer ut ur portalen i min trädgård igen kommer Morfar springande emot mig.



 

Först tror jag att han är arg, men när han är framme hos mig ger han mig en bamsekram och jag kramar tillbaka. Jag har inte fattat hur mycket jag har saknat honom.

"Jag har varit så orolig för dig." Säger han. "Var har du varit någonstans?"


 

Så jag förklarar allt och även om jag ser att morfar inte tror på det fullt ut, så ser jag att han lyssnar och på något sätt litar på mig.


 

När jag har förklarat för morfar ser jag Day komma gående. Fast han har andra kläder och hår.

"Day!" Skriker jag och han tittar upp.


 

Jag kan se att han inte känner igen mig.

"Jag heter Danny" säger han.

Jag försöker desperat förklara för honom att jag var med honom i framtiden men han trodde jag var helt knäpp!


 

I ren desperation kysste jag honom, och när jag förfärad över vad jag gjort drog mig ifrån honom, så sa han:

"Jag minns dig. Du heter Nightly."


   


Sedan kysste han mig och vi kunde leva i då/nu-tiden lyckliga i alla våra dagar.



Hoppas ni kunde känna igen Day.


Sammarbete med Aggie!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna L - 18 april 2014 19:46

Jag har några bortförklaringar för min inaktivitet. Jag har faktist varit aktiv, men mitt internet kracha två gånger när jag skulle lägga ut ett inlägg, sims var hos min pappa, och jag har typ virus reklam som kommer upp på min andra dator. Då öppnar...

Av Hanna L - 6 april 2014 20:45

Jag har fått några komentarer om hur jag göra mina headers (måste skryta lite nu, är så glad att någon tycker om dom! <3), så jag undrar om ni vill att jag lägger uppnågra inlägg om hur man gör, på ett lätt sett? Några bilder, eller en två videos?...

Av Hanna L - 6 april 2014 20:27


Japp, ny header!     Vad tycker ni?     Och förlåt att jag inte bloggat i helgen, har sovit hos Aggie! ...

Av Hanna L - 4 april 2014 20:02

Så det blir ingen bloggning idag! MEn en bild på Allison från Teen wolf som jag har målat!       Vad tycker ni, är inte rikigt klar, men endå?   Så ska jag också visa en frisyr en i min klass gjorde på mig. (Daeneryes från Game of throne...

Av Hanna L - 3 april 2014 15:45

   Tjo! Här kommer lite blider på några personer från två serier: Stiles från Teen wolf och Maggie från The walking dead!       Stiles Stilinski (Dylan O´Brien)     Stiles, min favo från Teen wolf. Utan Stiles, inge Teen wolf.         ...

Presentation


Tjo, Hanna här! Tolv år, glad, rolig och totalt galen! Ha en kul stund här!

Omröstning

Har du hört talas om sims innan du klickade dig hit?
 Ja, såklart!
 Ja, men jag vet inte så mycket om det...
 Nej.
 Ja! Jag spelar sims!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Regler!

Regler:

1. Man skriver inget taskigt eller nedlåtande i komentarerna.

2: om du är sur på nån i kommentarerna (eller mig) håll det innom dig är du snäll. 

3. Kopiering av bilder är förbjudet. Om man inte skriver vems bild det är.  

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Vänner och djur

   Min lilla beztelibezthezt Ida!  Min lilla skit katt (han bajsade di min läxbok en gång...) Molle!

  Och min kusin Aggie. Blogg: Aggiessimsblogg.bloggplatsen.se

Besöksstatistik

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards